Sidor

fredag 4 februari 2011

Bajskorv

Tjenamittbena.
Sorry för lite lam uppdatering men jaja det har inte hänt så himla mycke roligt kan man inte säga snarere cp saker. Men idag va det i alla fall skolan och det va väl ganska okay förutom att....... ne det va inget tråkigt i dag. Igår hade vi matte prov och jag suger på matte så man kan ju undra hur det gick (ahha) men jag ska inte säga någonting men det känndes som om det gick ganska bra i alla fall......... Men asså man kan ju säga att just nu vill jag bara ta en pistol och skjuta(stavning) mig i huvudet och hälsa goodbye till allt. För asså det är helt cp just nu mamma är bajs arg men nu ska jag till hästarna och sen blir det unkan med min lilla älskade Emma och kanske färga håret med haha <3 puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar