Sidor

onsdag 23 februari 2011

Made awrong turn once or twice....

Please if you ever ever feel like you nothing you are f**kin ´ Perfect to me.........



Godmorgon godmorgon... idag va det upp tidiga dags inget slipande till 11 halv 12 i dag inte. Åkte till stan vid tjugo i elva. Fan på bussen sattd et två gamla tanter bakom mig och tjabbade hela tiden om en som va död typ asså dom måste pratat jävlgt högt för jag hade musik i öronen och det va ganska högt. Läste 4 kapittel i min f**kin book oxå (grattis te mig) kom på att jag måste gör läxorna med ahhaha.Mötte Majsan på stationen och så gick vi och shoppade blev inte så mycket en BH men jag hittade en massa fina linnen på Devided men mammsen får köpa dom åt mig sen. Hade inte så mycket pengar..... Ja sen gick vi och åt på en kina resturang och snacka om att jag fick ont i magen sen asså jag höll på at spy 3 gånger när jag kom hem( inget roligt alls) På väg hem så titttade vi förbi på Hösatorpet oxå. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen så måde jag bra igen. Skulle sovit på hösa men jag kände att jag ville inte spy där....... om jag nu skulle gjort det. Så nu sitter jag här och ska titta på film det är väl typ det ända jag gör hahah. Jo jag hade min nya väska i dag fasen va snygg den är och bra. Mmmm men ha det så bra så ses vi.
Redigerade lite bilder i går kväll ;))))

"Alla drömmar kan uppfyllas om vi har mod att uppfylla dom"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar