Sidor

lördag 19 februari 2011

..............

Gick jätte bra att rida. Nu har jag ätit pizza mums elr ne det va inte gått för jag mår bara dåligt och vill inte äta. För jag ångrar allt just nu. Men nu blir det film och så ska jag väl äta chips oxå. Fast det kommer inte gå bra det häller för jag kommer lipa ihjäl mig och jag kommer inte kunna äta chips för jag kommer försöka sätta dom i halsen. Och nu sitter jag här och beklagar mig över saker som jag gjort och jag vet att det är jag som förstör mitt eget liv och jag vet att det är jag som förstört allt jag vet det men jag kunde väl bara inte inse det så jag va bara tvungen att skylla på någon annan och det blev du men nu vet du att jag ångrar mig för det jag skrev och du får förlåta mig om du vill men jag tvingar dig inte. Du ska veta oxå att jag tänkte väntat till skolan men jag kunde inte och va bara tvungen att skriva det till dig.
Även om det inte blev så bra detta så försöker jag i alla fall fixa till det och det kanske inte går men jag har i alla fall försökt.... så du kan inte säga sen att jag inte har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar