Sidor

tisdag 22 februari 2011

The last song....

Hej folket. Nu är jag här igen och tjatar, men men ni får stå ut läser ni bloggen får ni ju skylla er själva ahah ne men. Ja nu har jag varit hos hästen och jag tog in henne och jag sadlade o tränsade och fixade o Emma och jag gick in i ridhuset när Åsa sa:
Oj värst va halt hon va..
Så jag kunde inte träna idag o det va verkligen bajskorv för dom körde markarbete i dag och det hade jag verkligen behövt vara med på. Så nu kan jag inte rida på ett tag. Men det går ju över som turväl är.
Jag har väl inte gjort så mkt mer fixat lite med bloggen innan jag åkte för jag hade inget att göra och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem för hon har köpt godis te mig som jag ska proppa i mig nu och så ska jag titta på The last song. Åååå jag kommer dö för den är så jävla bra. + att den är så jävla sorglig med så jag kommer ju lipa ihjäl mig ååå GUD va jag kommer må dåligt ne jag kanske inte ska titta på den hahah jo det ska jag. Plåga mig riktigt mycket ska jag göra........... Sen ska jag lägga mig i min säng och så ska jag tänka på dig det du aha. Och så ska jag sova och så får jag inte glömma ställa klockan på 8 heller för jag ska ta bussen till Maja vid tjugo i elva. O sen så sitter jag här och äter Emmas fina "P piller" ahah tackar. Så nu har jag inget mer att skriva om helt tom i huvudet i dag. Asså vissa dagar är man verkligen full av ord och man kan skriva hur mycket som helst men inte i dag. Idag är en son dag man bara skriver om saker som har hänt och sen lite som är helt oviktigt+ att man har glömt skriva hälften oxå men det kommer man på efteråt men man orkar inte skriva till det. Mmmm en sån dag är det i dag...... bara så alla vet ne nu ska jag sluta tjata och så ska jag lyssna lite till på musik och kanske fixa till lite kort och sen looka på filmen ;)))) Ses puss o kram min sötnosar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar