Sidor

söndag 20 februari 2011

Kvar i någonting jag lämnat

Ja nu har denna dagen oxå gått.
Hur är det med er??
Jag kan ju säga att man kan inte må sämre än va jag gör just nu.
Men det har jag väl gjort mig förkänt av eller vad säger ni....
Nu så har jag precis satt mig vid datan och tänkte fixa lite med bilderna så jag kan lägga över dom på den nya datan jag får nästa vecka. Och så snackar jag lite med Hanna O oxå. Sen tänkte jag titta på lite film hyrde The last song igen för typ 1000:de gången men den är så jävla bra och den är bra när man känner att man vill gråta lite..... Men sen visade det sig att jag kan inte titta på den förens typ i morgon elr på tisdag för vi hyrde den från datan snacka om att man blir sur. Men men. Så jag får väl titta på Dear John som jag typ sätt lika många gånger men den är oxå jäkligt bra och sorglig.
Idag så åkte jag Ebba och Annie till hästarna och jag o Annie red ut rygghagen men det gick jätte dåligt för Stinsen va jätte spänd i dag jag kanske tillförde endel men hon va helt hopplös i dag. Men alla har ju sina dagar. Och det blev inte någon lek med Emma idag det va tråkigt men det får bli i morgon i stället. En stor puss till henne för att hon finns. Sen har jag städat på övervåningen med dammsugit lite. Inget roligt men det måste ju göras det med. Och så har jag väl inte gjort så mkt mer bakat en tröst kaka och sen typ messat mer Emma hela dagen. Ne nu ska jag dra mitt strå till stacken och titta på filmen och sen lägga mig i min underbart sköna säng och tänka på hur sjukt mkt man kan sakna någon.
Ses ha det bra....<3
Hahah snygga vi är......

"Det är aldrig fel tillfälle att göra någonting rätt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar