Sidor

söndag 13 februari 2011

Stockholm och bakis....

Tjena hallå.
Hemma från Stockholm fasen det va en jobbig resa som fan. Men rolig som fan oxå.
I fredags så steg jag upp vid kl 5 och va orolig över att jag hade glömt att packa ner någonting. Och hostade som fan gjorde jag o ont i halsen som fan,yr och ont i huvudet. Så på bussen upp till Stocholm va det väl inte så himla livat dom första 2 timmarna kan man väl säga hah :)
Sen blev det lite bättre när jag hade tagit två alvedon hostmedesin,syx och ett åksjuketugummi. Man kanske blev lite drågad ha... När vi kom till Stockholm åt vi på Magnus gammla skola och sen åkte vi till Möbelmessan och det va jätte tråkigt för då hade jag 40 grades feber yr ont i huvudet och skit trött. Och den va långtråkig med för man satt bara vid möblen hela tiden typ. När vi hade varit på den långtråkiga möbelmessan så åkte vi till något museéum och tittade på djur och det va väl inte så roligt kan man väl inte säga fast hade jag varit frisk hade det kanske varit lite roligare. Äntligen åkte vi till där vi skulle sova över natten när vi hade varit på museét. Vi packade upp och gjorde iordning. När vi packat upp gick vi ut ur kyrkan som luktade bajs och åt lite. Emma jag och Hanna gick till en pizzeria som hette typ Peppes Pizzeria typ och åt sallad hah. Sen gick vi tillbaka och så körde vi klädpåker. Hahah det va kuligt kan man säga.........
Vi lyssnade på musik o dansade oxå men det blev ingen lång stund.Sen typ så pratade vi tramsade,åt godis och gjorde lite alltmöjligt fram tll elva. Fasen va tramig jag va på kvällen även om jag hade ont överällt så kunde jag fortfarande vara tramsig haha. Vid elva gick vi och la oss jag sov gämte Emma och Jeppe. Emma va ju redan jätte förkyld så henne kunde jag inte smitta men jag hostade hela natten så Jeppe blev väl helt jätte smittad. Asså jag sov inte en blund den natten det va varmt så jag höll på att dö jag svettades och hostade. Så på morgonen när vi steg upp kl 6 så trodde jag att ja hade tappat rösten men de hade jag inte som turväl var. Vi åt frukost gjorde i ordning och sen åkte vi till messan igen och då fick vi titta själva typ skit tråkigt. Sen åkte vi till Cosmonova och tittade på djur igen och sen på 3D film. När vi åkte hem sen så va det lite lamt i början men sen kom vi igång så alla fick väl spader på oss haha. För vi lyssnade på musik först och sjöng som fan sen tittade på film elr det gjorde vi först men skit samma för så sov jag aha. Sen åt vi på Mcdonalds sen efter det så blev det livat i bussen för då vaknade jag till liv och då sjöng vi som fan jag Emma Mina Hanna och Ellie. Emil kom bak till oss oxå och vi skrattade hela jävla tiden och fan va kuligt vi hade det jag kommer aldrig glömma denna bussresan hem. Vi kom på en låt om Inga-Karin oxå haha. Men när vi kom hem så åkte jag på fäst hos Maria Aderlind och va där till halv 2 och då va man lite mosig på morgonen sen. Jag vaknade först vid halv 9 men sommnade om till 11 sen najs bajs ;) Idag har jag inte gjort många knop känndes som om man va lite bakis Emil o jag skojjsade lite om att vi drack hemmbränt i bussen hem ahha fasen va gött de va..... Ne men jag och Emma åkte till hästarna och mockade lite sen hoppade jag in i duschen åt och nu sitter jag vi datan och lyssnar på Bruno Mars. Puss o kram på er ha det gött <3


P.s det finns så mycket jag vill berätta men jag orkar inte just nu bara......

Och nej det kommer inte hända någonting...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar