Sidor

tisdag 22 februari 2011

Te amo

Det va dig jag älskade det va dig jag höll kär! Gjort är gjort nu finns inget kvar går inte att ta tillbaka! Många tårar har fällts det kan jag låva! Jag saknar dig du finns inom mig varje gång jag blundar ser jag dig!  Även om det är över nu så kommer du alltid ha en plats i mit hjärta! När det va du och jag så fanns inga bekymmer inga besvär! Jag gav bort dig till alla andra vad ska jag göra nu? Jag vill inte titta tllbaka på den tiden det va du och jag! Jag kommer ihåg alla gånger du höll om mig alla gånger du sagt att du tycker om mig minnerna lever kvar det känns som om jag är död nu när du inte finns i mitt iv längre! Jag ska aldrig ge upp dig!



Hahah en liten dikt eller va man nu vill kalla det........
(Betyder inget längre)

Några bilder till inte så speciellt
                                                            vackra men jaj.
                                                            Jag får väl bjuda på dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar