Sidor

tisdag 15 februari 2011

Jävla rumplisor...........

Ja som sagt Hanaslöv i morgon och jag är inte ett dugg taggad för detta. Är helt förkyld och ont i halsen och inte för att jag inte kan åka för det kan jag men jag har verkligen inte lust att åka med alla från högstadiet för....
ne men asså man kan ju säga att en del är helt jävla cp i hela huvet jag ska inte nämna några namn men ni kanske fattar. Och jag stör mig på dom som inte kan säga det rakt ut i stället utan att man ska få höra det från alla andra jag ska fan säga va jag tycker. Hör jag någonting i morgon så är det jag som säger va jag tycker. Se om dom tycker de är så jävla roligt....ahha
Ne men va ska man ha med sig igetligen ja va ju inte i skolan i dag så jag vet ju inte ha ;)))
Men de va ju typ pengar och fika elr någonting. Och ta med de man hade hemma typ ahha.
Snart blir det hästarna ska inte rida men hänga med Emma ut och titta. Vi ska titta på dom andra när dom tränar för Julle skulle typ rida Dollan i dag :))) Puss detta va nog de sista inlägget för i dag haha puss o kram <3333




haha ;D men asså ska jag vara ärlig du e en söt tjej som många tkr att du är du e snäll och allt sånt och om du vill ha ...... så kan du få honom lätt med ditt utseende   ( från en liten kille som heter..... ) sånt här är kuligt att höra<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar