Sidor

tisdag 15 februari 2011

Dvergschnouzer

God morgon. Idag mår man bättre bra,bra. Så det blir skolan i morgon då. Det va väl typ Hanaslöv i morgon. Får se om jag åker nu när jag varit så sjuk men jag vill åka så jag får väl övertala Emma med så jag har någon att åka med ahah. Idag blir det väl inget speciellt kan jag väl inte tänka mig. Det blir ingen träning i dag men jag ska åka ut och mocka sen. Så nu ska jag val sitta här vid datan ett tag till sen får jag väl äta lite kanske inte för att jag har varit så sugen på mat dom här dagarna men,men man måste ju äta lite med.
Å äntligen så blir det hund. Nu har vi en liten burk hemma så nu sparar vi förfullt så till sommaren så ska vi köpa hund. Jippi....... Det blir en svart silver Dvergschnouzer jätte söta är dom ;))))
Stakars dom som är i skolan i dag säger jag bara dom har fysik prov. Så Emma o jag får väl göra det en anangång men jag har inte äns övat för jag hade inte min bok hemma men det va inte så svårt man skulle typ bara veta hur man kopplar lampor och sen typ veta lite om el.
Men nu ska jag fixa naglarna lite tänkte sätta på lösnaglarna men kom på att det kanske inte är så bra när man ska åka skidor. Ha det så himmla bra en stor blöt kyss från mig....




"Goda vänner är som stjärnor man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar