Sidor

lördag 5 februari 2011

Alla kan göra misstag....

Hej på er. Ja det kanske är påtiden att förklara sig.... Vi kan ju börja med i torsdags då så skulle Emma och jag till hästarna och vi åkte med Inoca ut och innan det så hade jag vatt hos frissan och allt va frid och fröjd. Men sen skulle jag messa mamma när vi ville hem och mamma säger alltid att hon vill titta när jag rider så då tänkte jag att hon skulle få göra det och sa att hon kunde komma om en halvtimme. Och hon kom och vi satt på hästarna och hon frågade om vi inte va klara och blev jätte sur för att hon skulle göra någonting.... (eller inte) Och när vi åkte bilden hem så va hon skit sur.När vi tillslut kom hem så va det lite skitit i bilen och då blev hon skit sur för det och sa att jag skulle tvätta hela jävla bilen men sen så gjorde hon det själv. Så jag gick upp tog en dusch gjorde läxorna fönade håret och gick å la mig å läste en bok och lyssnade på musik och hade jävligt god lust att bara hoppa ut genom fönstret och sticka ner till Emma. Mmmmm på Fredag morgonen hade mamma kagt en H&M påse i min väska och jag tänkte att hon bara hade lagt den där för att hon städade så jag tog ut den och gick till skolan. I skolan va det jätte bra skrattade och hade det skit bra även om det ska vara tvärt om det ska inte vara kul i skolan utan det ska vara kul att komma hem men men. När jag kom hem så blev hon sur för att jag inte hade tagit med den dära påsen till skolan. Men då sa jag att men Emma och jag ska till Unkan sen så jag tar med den då. Emma och jag åkte till hästarna oxå innan Unkan och red ut en sväng så då kunde jag berätta för Emma vad som hade hänt under dagen. Och när vi kom hem så gick vi till Unkan och det va väl lite lamt först men sen så gick Emma Emma och jag upp till Discot och skrek lite (hahah) gissa vem som kommer ut och skriker håll skäften för hälvete och Emma R va så himla nära att kasta en snöboll på den personen (elr dom) mmm så vi gick till baka till Unkan och hade det roligt och sen så gick Emma och jag ut igen då hade jag mobilen i jackan och sen när vi kom inte glömmde jag att ta ur den ifrån jackan men sen kom jag på att jag måste ju hämta den så då stoppade jag den i bakfickan. Och så hade Emma och jag pratat om att jag inte ville sova hemma så jag messade pappa och skrev att jag sover hos Emma i natt och det gick bra. Så Emma o jag planerade va vi skulle titta på och allt möjligt. Men vi satt i soffan och jag hade mobilen i fickan och sen heltplötsligt när jag ställde mig upp så va den borta och just då så ringde pappa till Emma och frågade om jag inte skulle komma hem snart och jag sa att mobilen va borta occh det va inte så farligt när pappa fick veta det men jag fick inte sova hos Emma och jag va tvungen att gå hem..... Sen rignde jag hem och sa att jag kommer snart och då svarade mamma och det va inte kulligt precis att prata med henne för hon blev skit arg för dom hade typ messat och ringt men jag kunde ju inte svar eftersom att någonannan hade mobilen. Så jag höll på att dö ett tag där på Unkan sen ringde jag mobilen då tryckte dom på upptaget typ. Sen så va jag bara tvungen att gå hem så Emma och jag gick och tog värdens myr steg för jag ville värkligen inte hem och såklart började jag gråta med men jag grät inte för att mobilen va borta den skiter jag i den kommer väl fram kan man väl hoppas på. Jag grät för att jag trode att jag skulle dö när jag kom innanför dörren..... Fan det va inte kul att komma in genom dörren det va ju inte värsta glädje huset hemma precis. Men jag gick upp för trappen och mamma sa tat du har ingen häst mer, ingen ny mobil blir det och bara så du vet så är det du som är inne i morgon. Så jag la mig i sängen och grät lite till och önskade att jag inte fanns att det skulle va någon som hade kommit in och bara tagit livet av mig eller att jag va hos Emma. Ja hade bestämmt mig för att jag skulle ligga i sängen hela dagen men så blev det inte och det va väl tur det och jag ska inte äta någonting har jag oxå bestämmt mig för jag ska fan svälta ihjäl. Men vid två kommer Kamilla och hämtar mig så ska jag till stallet i alla fall det är väl lite kulit. Emma ska med så jag får väl prata lite med henne. Men puss på er längtar till skolan börjar :( där kan man i alla fall vara lite ifred.......




"Alla kan göra misstag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar