Sidor

måndag 21 februari 2011

When i look at you....

Åååå va trött jag är sov till halv 11 hade kunnat sova ett tag till jag hade inte sagt nej till att jag hade sovit tills på måndag nästa vecka när skolan börjar. Och så kunde man önska att allt va bra sen.
Mmmm men i dag så ska jag åka till hästarna vid typ halv två eller någonting med Emma och vi ska rida ut en sväng tror jag. Och sen ska jag hem och typ duscha och fixa mig sen öva lite på proven vi har nästa vecka. Typ franska,spanska och tyska prov och sen sammhällskunskaps prov och jag o Emma  har Fysik prov med jävla bajs skit. Och sen ska Emma o jag va. Jippiiiiiiii<33333 Så hela dagen är fullspeckad med saker jag ska göra men det är väl skönt de så man har någonting att göra ahah. Ja men jag skriver mer sen kram kram.


När man va liten va allting så himla lätt. Man lekte med dockor gjorde lerkakor och sprang runt ute med sina tjocka termobyxor på vinten och hade inga problem alls. Livet va liksom en dans på rosor då. Men nu när man är äldre vet man verken ut eller in. Man längtar tillbaka till den tiden då allt var så himla lätt. När man kunde säga eller göra någonting dumt och det va någon som kom och sa: Ne så får man inte göra och så va allting löst på 2 röda sekunder. Och sen va det ingen som brydde sig mer. Så nu vill man bara gå ut i den djupa snön i dom tjocka termobyxorna känna sig liten och bara vara tramsig och inte behöva tänka på någonting annat än att man ska ha roligt.

" Allt är möjligt tills det visat sig omöjligt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar