Sidor

onsdag 16 februari 2011

I learned from you

Tjoo inget Hanaslöv för min del i dag ändå. Fast det va väl bra för jag hade bara blivit ännu sjukare om jag hade åkte med. Fast det hade klart varit ganska roligt att åka med men ja hade inte haft någon Emma med mig. Så de hade ändå inte varit roligt... Nu sitter jag här och har ångerst för att jag måste läsa ut Bara inte du på 2 dagar och det är kanske 130 sidor kvar och jag ska ha skrivit en bokrecension oxå innan fredag.
Jag suger verkligen på att läsa böcker nej men nu fick jag panik hur stavar man böcker med ck elr bara k haha nu kommer jag grunna på det hela dagen oxå, fast det kanske är bra för jag har ändå inget annat för mig. Jag får väl sitta här hela dan läsa och titta på film. Men det blir hästarna i dag i alla fall ;)))
Och så måste jag måla naglarna igen för dom har skavts upp :@  I går fick ja min nya väska fan va snygge den va ålånboken har redan hoppat i så snart får man väl åka in té staden och schoppa lite det behövs kan jag säga. Och snart får man väl beställa resten ifrån katalogen med. Ni får ha det så bra så ses vi i skolan i morgon då kommer jag för nu kan jag inte vara sjuk mera. Jo snart är det ju Sportlov med gött sket ;))))
Kram kram
P.s min kamera har gått sönder så det blir inga nya bilder kan man väl säga hah<3






"Vad du säger och vad folk hör är sällan samma sak"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar