Sidor

lördag 5 februari 2011

Look in to my eyes...

Look in to my eyes and you will see what you meen to me.....
Nu har jag varit hos hästarna gick jätte bra att rida så i morgon kanske det blir hoppning Bergunda om det inte blåser för mycket. Men det blir nog inte hoppning i morgon för nu kom pappa och sa att det skulle blåsa ännu mera i morgon än vad det har gjort i dag. Men jag har gjort läxorna oxå Biologin va bajs tråkig och svår, spanskan va jätte lätt, religionen va lätt och engelskan har jag inte börjat på men vi har prov på tisdag så jag måste nog börja öva på det lite. Jag kan allt men asså det är gamla glosor från vecka 51 och hur måga som hällst så dom måste vi öva lite på. Det ska bli skönt för på onsdag dra hela 7-9 till Hanaslöv och åker lite skidor ( Emma och jag skulle åkt snowboard i dag men som sagt så får jag inte gå ut i dag ahah) och på fredag så åker 7:an till STOCKHOLM till möbelmessan och sover över där tills på lördag och fan va kuligt det ska bli + att det ska åka med några 9:or i från någon skola i växjö.......... ullala

I kväll blir det nog Melodifästivalen fast jag tycker det är jätte tråkigt så jag tittar på (Love in New York)  istället jag måste hämta den 3:e OTH filmen för jag börjar få lite abstinens (aha) dom är så jävla bra så det är inte sant..

Och snart måste jag åka in té stade´n och schoppa loss lite käder för nu är det nästan helt tomt på nya kläder jag har använt allt nytt jag fått..... Så det kommer väl bli byxor och lite tröjor. För jag ska få min väska snart den jag beställde skit fin är den vill ha den blåa stora väskan oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar