Sidor

söndag 27 februari 2011

Heart to heart.

Emma Emma jippi jippi. Varit med Emma i dag. Hade det skojjigt, vi gick ut en sväng och pratade lite och gissa vad Emma har med sig för lapp... mmm det va nästan det man hade väntat sig. Men det är inte ditt fel lilla gumman. Ja sen så gjorde vi läxan hahah. Och så tog vi oss en kaka o satte oss i bilden och åkte till Hösatorpet. Stinsen va lite bättre i dag men inte mycket. Sen åkte vi hem och satte oss vid tv:n och höll på att somna. Mat fick vi oxå kött,potatis o sås. (Mumma) Ja va har vi gjort mer målat naglarna Emmas blev grå och mina grå och röda. När vi gjort det tittade vi på världskuppen i hoppning och en svensk vann kommer inte ihåg va hon heter just nu men det va ju roligt. Men nu gick Emma hem nyss så jag ska väl fixa lite inför i morgon. Skolan ni vet inget roligt jag har verkligen ångerst för dettta. Jag vill inte gå till skolan för många olika anlednigar. Men sen finns det sonna anledningar som gör att man vill gå till skolan i morgon. Men det är mest dåliga anledningar. Känns inget bra! Ja en bra anledning är ju att vi ska få datorer + att jag ska titta på dom andra One Tree Hill skovorna. Ska låna dom i morgon. Ja sen är det väl inte många fler som jag kan hitta. Prov i morgon känns ju som en jätte bra dag.
För det första: Jag kommer lipa ihjäl mig i morgon det kan jag lova.
För det andra: Jag kan inte provet så bra.
För det tredje: Jag vill inte träffa DIG!!!!!

Ja så ni vet ju typ hur min dag kommer se ut i morgon: Lipa, kanske kan jag få fram lite skratt mellan alla jobbiga stunder och så ska jag försöka att inte bli för arg.
Mmmmm så då vet ni om det är någon som gråter i morgon så är det JAG.
Och sen vill jag bara säga att allt snällt jag sagt ta jag till baka och att jag sagt förlåt det tar jag oxå tillbaka.





           Och älskade du jag säger det igen det är inte ditt fel....... 

"Jag är bara en flicka som står framför en pojke och ber honom att älska henne"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar