Sidor

måndag 7 februari 2011

Kyss kyss

Wowowowo vänta lite här nu. Va är det nu som jag har gjort då???
Fan va alla glodde i dag asså, oc jag tror inte det va för att jag färgat håret. Fan i helvete va arg jag blir på folk som ska holla på o snacka skit hela jävla tiden......
Asså sånna kan dra åt helvete. Jag skiter i om jag skriker, paratar högt elr va fan det nu är ni stör er på. Jag är som jag är och ändrar inte på någonting bara för att ni inte tycker om det. Och jag kanske inte tycker om er heller bara så ni vet det....  Ni kan vara rätt jobbiga ni oxå. Elr vad säger ni????
Så lixom bara skit i vad jag gör och sköt erat eget i stället.



Skolan i dag va väl ganska ok. Förutom att allas jävla ögon har varit på mig hela tiden och jag är inte dum i huvudet jag fattar att ni snackar skit om mig....
Men i alla fall blev jag skit nöjd med håret rött som fasen elr ne men det blev jätte fint tycker JAG. När jag kom hem tog jag och åt en stor tallrik med spagetti o köttfersås elr hur det stavas. För det va inte världens godaste mat i dag i skolan. Sen tog jag mig en liten kaka med bara för att jag är så jävla sugen på choklad.  Och nu snart blir det hästarna. Och sen blir det Top model och sen OTH. Fick låna 3,4o 5 av Linn i dag. Tackar bästa Linn och på Onsdag kanske det blir staden med Emma Linn o Ellie och köpa lite roliga saker till Emma o Ellie till allahjärtans dag. Hahah fasen va vi ska ha kulit Emma o Ellie kommer skratta i hjälsig det som Linn och jag kommit på alltså. Men det kommer jag skriva om sen och kort kommer med... om min cp kamera vill fungera. Men puss o kram på er så ses vi.......... kyss kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar