Sidor

lördag 26 februari 2011

Fan,fan,fan

Helvetes jävla bajskorv skit fuck everything!!! Nu är jag inte glad. Nu kan allt och alla bara dra åt helvete jag finner inte ord för vad jag känner just nu.......... Hur ska man kunna leva ett liv om man inte får göra mistag? Kan någon förklara det för mig? Varför göra så här jag vill inte bli mer arg och ledsen än va jag redan är! Jag sitter här och skakar jag skulle kunna ta livet av mig nu om jag ine va så jävla trött och bara gråter hela tiden.
Men endel fattar inte det. När man försöker är inte det bra heller vad fan ska jag göra?! Just nu ångrar jag ingeting men i morgon ångrar jag att jag skrivit det men det får vara i morgon det för just nu är jag så jävla förbannad och låt mig vara det för helvet för annars blir jag aldrig glad igen. Man måste väl för fan få va sig själv man kan ju inte vara någon annan.Bara så alla vet så gör jag fel.  Och ................. känns bara så jävla taskigt. Jag fattar inte hur man bara klarar det.....


Men i Fredags va jag i Göteborg på Horse Showen. Gick med Emma och Ebba på messan och ioch för sig satt jag med dom där inne med men vi shoppade mest på messan, Jag köpte ett nytt träns och ett par nya KL strumpor jätte snygga. Hittade världens snyggaste KL ridbyxor med vita. Och ett par Tretorn stövlar. Ville ha dom blåa men betsämmde mig för dom svarta så dom ska jag beställa nu snart. Eller om jag får dom i fördelsedags present kanske. Mmmm sen så kom vi hem vid typ halv 9 då tittade jag klart på OTH skivan och sen tittade jag på en film typ en bröllops film skit rolig det kan man behöva titta på lite roliga saker. Ja och sen så idag på morgonen så åkte vi till Stinsen och tittade till henne och det va inte bra så vi lindade benet på henne och sen åkte vill till Staden. Shoppade mig ett par röda Chinos till sommaren och sen så åt vi och tittade på film Gyllene KNorren. Den va ganska bra faktist inte precis va jag hade tänkt mig men det satt en tjej längst fram och skrattade hela tiden så det va typ åt hennne man skrattade åt hah. Ja och sen åkte vi till City Gross och gissa vem man mötte där snacka om att man kände sig liten i världen.........
Mmmm sen när vi åkte hem så i bilen så satte jag i hörlurarna och lyssnade på en skit fin låt och kållade igenom min kontakt lista mmm ja man kan ju nästan lista ut va jag ska säga... När vi kom hem så provade jag mina byxor förästen köpte jag ett par blå oxå och en parfym. Ja men jag provade byxorna men det får bli dom röda o inte dom blå. Sen har jag hittat ett par Converse jag ska köpa med sskit snygga. I morgon blir det lek med Emma. Fasen va kuligt det ska bli vi har inte varit på hela lovet :(((((  (Det hade vi behöft för mitt lov har varit förjävligt typ) Vi ska väl öva på Samhällskunskapen med tror jag haha tråkigt. Förästen så tittar jag på Notting Hill just nu en skit bra film.Och så läste jag någonting jag inte ville läsa!!! Men men, jag får väl stå ut med det... det är inte jag som gör mistag nu i alla fall......... Jo pratade med Brossan i dag med han kom hem ifrån Österike i dag. Goot goot.

Ja men ha det så JÄVLA bra! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar