Sidor

måndag 28 februari 2011

I love you.....

Tjoo har Religion just nu och det är jäkligt tråkigt.  Inga Karin pratar om typ någon gubbe och några getter o typ en varg. Och så berättar hon om den bermhattige sammariten. Heheh hon är ju verkligen rolig(ne) Men ja det handlar typ om att man inte ska ljuga och det tycker jag passar bra just denna veckan. För just nu så är det väldligt mycket saker man undrar över. Tillexempel KÄRLEK!!!! Vem?????  Ja men du kommer väl på det snart...... Nu ska Mina och jag typ skriva om Jesus går på vatten. Och nu kom Kasper in och skulle ha en nyckel verklignen jätte roligt att skriva om. Mmmm och nu kom Emil hit och kollade lite. Ne ska typ logga ut nu men ja bloggar när jag kommer hem Kram kram<333

Innan va det jag som flydde från allt men nu:
 känns som om du flyr i från problemen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar