Sidor

tisdag 22 februari 2011

Hoppar du hoppar jag....

Hahah sitter här och tittar på den fina alla hjärtans dag presenten jag fick utav Emma ;))) "P piller" och en sak till ...... + en söt liten nalle. Och så lyssnar jag på musik. Idag kom The last song fatta att jag blev lycklig. Nu ska jag titta på den hela tiden. Men i dag måste jag nog ta tag i mitt liv lite och läsa min bok och börja med Sammhälskunskapen och fysiken. De orkar vi inte nu så det gör vi sen. Åker och tränar vid 4 gör man oxå. Roligt roligt för Stina va ganska avslappnad i går så vi får väl se hur det gå. Och sen så har städat lite till på rummet massa skit framme. Ja va har jag gjort mer det är värdelöst att blogga på förmiddagen för då har man inte hunnit göra så mycket men jag får väl blogga mer sen, jo jag har ätit med, och så ha. Ja men kram kram r jag hunnit titta på Top model 12 oxå. Å igår så satt jag lite vid datan och hade inget att göra så jag sökte på Top model 15 på Google och då så såg jag vem som vann snacka om att man blir sur på sig själv för att man tittade men jaja. Ska inte säga vem det blev. Jo sen kan jag ju säga med att jag ska inte till Maja i morgon och shoppa.Så kram kram på er.<3
Ja hittade lite gamla bilder ahah  ;)))
"Det är ouppfyllda drömmar som håller oss vid liv"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar