Sidor

måndag 28 februari 2011

I see you everywhere

Har varit ute i stallet nu och det va inget bra med lilla Stina stumpan ledsen gubbe för det.....
Så om hovslagaren tror att det är någonting annat och inte en hovböld i morgon måste vi åka och rönka henne och sen kanske dom måste operera och det blir inget roligt :(
Man får väl tänka postetivt.
Idag kan man väl verkligen säga att jag har bloggat haha. Det känns lite meningslöst för jag har inte skrivit någonting redigt typ. Så jag kan väl i alla fall skriva va jag har haft på mig i dag.

Bega chinos
Svarta strumpor
Svart linne
En militär grön kofta
Blommig BH
Svarta trosor


Så nu har jag skrivit det med. Sitter och snackar med Linnsan kollade nyss hennes blogg oxå. här skit fin är den. Mmm och nu ska jag titta på OTH och sen titta på Top Model. A sen funderar jag på va jag ska ha på mig  imorgon. Kanske mina ljusa byxor? Ne inte dom ne fan jag vet inte va jag ska ha på mig jag får panik på sånt. Men det löser väl sig i morgon kanske. Måste läsa på fysiken med, ska fråga Steve om jag kan få göra provet nästa Tisdag istället för jag har inte pluggat på det ahha skulle ignteligen gjort det för två veckor sen men då va jag sjuuuk.... Åååå lyssnar på kärleksvisan nu den är så underbart fin<3
Ne jag måste fan visa er den här kommer texten årkar fan inte krabba med en massa länkar....


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig



Ska försöka att inte tänka på dig men det är svårt för du är där hela tiden.
Du lixom bara är där det går inte få bort dig hur mycket jag än vill för att inte såra. Men va ska man göra när man inte kan. Man kan ju inte fly från någonting. Det funkar inte så det har jag inset efter alla saker som hänt. Var jag än tittar så är du där.Var jag än är så finns du där.Du lixom tränger dig in i mitt huvud och tvingar mig att tänka på dig. När det är mörkt och kallt och allt är helt otroligt jobbigt. När solen lyser som mest och allt är jätte bra. Vissa stunder känns det som om jag bara vill ha dig nära och inte tänka på någonting annat än just nuet. Men samtidigt vet jag att jag inte kan det. Allting blir så svårt när det är så här. Jag fattar inte hur man kan va som du. Du är inte som alla andra. Man blir annorlunda när man är med dig. På ett bra sätt. Man känner sig helt konstig och man vill bara skrika och hoppa och det känns som om man ska sprängas i 1000 bitar.Och jag typ skakar varje gång du närma dig. Så just därför kan jag inte släppa dig men jag vet att jag måste för just nu är det en som betyder väldigt mycket för mig och som jag tycker om som står på tur så jag måste släppa taget men det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar