Sidor

tisdag 8 februari 2011

Älskade Emma......

Just nu känns det som om hela livet rasar samman och att jag bara försvinner lånsamt och plågsamt. Jag känner mig ostabil, som om jag gick på en lina och inte fick trilla ner,men jag vinglar hela tiden och är livrädd för att trilla ner. Det jag har älskat mest i mitt livet börjar jag fundera på om jag har tröttnat på, och hemma så är det bara en massa tjaffs. Och jag känner mig så jävla ensam och som om jag va den ända på hela jorden. Jag kan inte fatta att jag änns skriver om det här men jag känner att jag döljer allt för mycket. Jag kan va hur glad i skolan men när jag kommer hem är det som om jag skulle dö, för jag vet inte va jag vill just nu och jag vet inte vad jag tycker om och jag vill bara att allt ska bli som det va förr och att allting inte måste vara så jävla svårt att säga.
Jag älskar att va i skolan just nu det låter hämskt men där är den ända platsen som jag kan vara mig själv jag slipper prata om en massa saker som jag inte bryr mig om igentligen utan bara gör för att jag tror att jag tycker om det. Och jag slipper tänka på alla jobbiga saker. För där bara är man sig själv man tänker inte man bara gör,  och sånnt man måste göra. Och där finns alla jag bryr mig om och kanske finns där någon där som bryr som om mig oxå kanske..
Livet är som en bergodalbana just nu men så kanske det ska vara. Man kanske måste gå igenom dagar som går upp och ner och man kanske måste må piss någon gång. Fast det är väl menigen att man ska gå igenom såna här saker för att man ska klara sig igenom livet.
Det har väl alla gjort någongång och jag vte att jag inte är den ända som har kännt så här. Och jag har världens bästa kompisar + en till som jag tycker väldigt mycket om som jag kan luta mig emot när någonting är fel. Jag känner mig trygg med dom och jag kan alltid sno åt mig en kram eller två om det skulle vara någonting. Så tack för att ni finns även om jag inte sagt detta tidigare men så betyder ni någonting så oehört mycket för mig som ni inte kan fatta.
Och Emma du jag älskar dig för att du finns det finns ingen som är så bäst som du och du är den bästa som finns. Du är du och det är jag glad för för annfinas hade jag inte klarat mig. Du är en sån fin person att det går inte beskriva hur mkt du betyder för mig. Du finns alltid när jag har det jobbigt. Och jag kan säga allting till dig. En stor bamse KRAM till just DIG. <33333333

Vi ska väl skriva litee om va jag har gjort i dag med. SKOLAN. Såklart ne men det va väl bra hade Engelska prov känndes bra!!! Roligt i dag hade vi med bad Linus hämta några............. som Emma och Ellie ska få på Allahjärtansdag på mondag från mig och Linn + lite mer lite skämmt presenter bara ahah men det blir väl en redig oxå. Så i morgon åker jag Emma Ellie och Linn till staden och schoppar jag ska handla lite tills på fredag när vi åker till Stockholm nu närmar det sig. Och så blir det inget Unkan då men det kanske inte gör så mkt . Men jag har tränat idag med och ddet gick piss dåligt!!!!
Så...... nu ska jag titta klart på OTH och sen lägga mig i min underbart sköna säng och gosa in mig i mitt täcke och fundera på vad jag ska ha med mig på fredag o sen kommer jag tänka på hur sjukt mkt jag kommer skana dig när vi är i Stockholm ne kanske inte elr jo det kommer jag nog om jag ska vara ärlig ahah. Puss o kram på er natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar