Sidor

måndag 14 februari 2011

Allahjärtans dag och sjuk.....

Jag vill börja med att säga att jag önskar alla mina älskade grattis på alla hjärtans dag.....
Sen säger jag: Fan va tråkigt det är att vara sjuk..... va ska man göra igenteligen det är tråkigt att bara titta på TV hela tiden och det är inte kuligt att sitta vid datan. Ja får väl göra det bästa av dagen i alla fall.
Idag är det ju alla hjärtans dag med så det gör ju inte saken bättre men jag ska fixa lite till Emma nu så ja har i alla fall någonting att göra en stund.
Det är ganska gött att slippa skolan så något positivt är det i alla fall med att vara sjuk.
Får väl måla om naglarna lite med och ta mig en dusch eller hoppa ner i badet. Så går tiden lite till.
Nu kom postbilen med så jag kan ju hämta posten och kolla om det är någon rolig post i dag fast det brukar inte va någonting till mig ändå men aja man kan ju alltid hoppas.
Ni får ha det så bra på alla hjärtans dag. En stor puss o kram från mig så ses vi ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar