Sidor

måndag 28 februari 2011

Håltimme

Asså man blir inte kär i någon bara för att man ska vara det och för att man känner sig lite ensam kärlek är någonting man inte kan leka med du säger att jag har varit elak mot dig och inte vetat hur jag ska ha det men vem är det nu som inte vet vem som ska ha det. Ja sitter här och är skit uppröd och jag börjar snart gråta jag kommer fasen att gå i tusen bitar. Har haft Teknik nu och det va både roligt och fucking piss skit. Vi gjorde verkligen ingenting vi bara skrek och fuckade upp.Mmmm jag ska fan snacka med dig. Det du sa till mig tänk på det för det rör dig lika mycket som mig. Och du får va hur arg på mig som hellst för att jag skrivit detta men jag kan säga att jag kan vara lika arg på dig oxå. Ne nu ska vi inte prata mer om detta för nu har ja håltimme och då ska man vara glad och inte sitta här och gråta floder. Ääää va ska jag skriva vi sitter alla här med våra datorer tummen upp för det! Sen så är det typ en person som ringer hela tiden och nu skapar Ellie och Linn blogg med Jippi för det då har man någonting mer att läsa om ;)))) Ne jag ska väl fixa bilderna så jag har lite fina bilder på den nya datan........ Kramiz kramiz <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar