Sidor

söndag 6 februari 2011

My first kiss........

Hey ja har fackat up igen ja. Ja har ingen kontroll.........

Vilket finfint väder vi har fått i dag. Snart är det hejsan svejsan VÅREN.
Idag vet ja inte vet ja inte vad jag ska hitta på kanske, ne jag vet inte jag har verkligen ingenting att gör. Jag får väl göra läxorna och lite så städa rummet sitta vid datan o kanske titta på lite film.
Idag blir det inga hästar i dag få det bli vilodag. Men ska färga håret sen med igen. För nu har jag ingen färg kvar och det är bara 3 veckor sen jag färgade det senast. Men nu blir det ännu rödare än för förra gången.Då va det inget rött allas typ bara slingorna jag hade sen innan. Men vi får väl se hur det blir. Och sen måste jag titta på OTH och lämmna tillbaka en tröja till Emma som jag haft i snart 2 månader elr någonting haha. Lånade den vid jul hah. Puss o kram på er skriver kanske mer sen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar