Sidor

torsdag 24 februari 2011

Your song

I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby
But you won't do the same


Torsdag 24/2-11 bajskorv ;)
Nope.... i dag mår magen bättre kan jag ju medela. Vaknade typ vid halv elva fan va skönt det är med lov asså. Sen så gjorde jag mig i ordning och försökte lära brossan att stå på händerna men det gick inte så bra haha. Ja sen hängde jag med och handlade lite. Sen typ bakade mammsen lite(kärleksmums typ) ja och nu sitter jag här och ska snart åka till hästen. Titta till henne lite och ta in dom andra. Jag vet inte vad jag ska skriva om för denna dagen har varit otroligt tråkig eller ne det har den inte varit den har faktist varit rolig men jag har inte gjort så himla mycket.Ska stanna förbi hos Bästavän sen och tjecka in samhällsprovet vi har på mondag. Å i går tittade jag på the last song en gång till fast jag grät inte så mycket som jag gjorde i tisdags. Haha.... Ja sen får jag väl läsa lite till i min bok idag med ja va ska jag göra mer inte så mkt äta kan vara bra att göra. Jag hittade ett nytt linne som låg i gaderoben som jag aldrig använt det va ju posetivt. 
Och i morgon åker jag till Göteborg så då blir det inget bloggande men jag ska i alla fall titta på Göteborg
horse show. Kuligt kuligt och shoppa loss på mässan lite med. Åker vid 7 från stallet. Hmmm ja sen så kommer vi typ hem på kvällen någongång ;))) Aaa men jag bloggar mer sen för nu har jag ingen lust att blogga....... kram kram

"Det som är skrivet varar förevigt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar