Sidor

söndag 30 januari 2011

Killers

Domma är ett måsste asså.....(Mina)
Hejsan svejjsan.


Igår kväll så gosade jag ner mig i min fotöllj ( som kanske inte va så himmla skönt ) och tittade på Killers.
Den va skit bra faktiskt jag va tvungen att hitta en film lite snabbt och jag kan stå och välja film i typ en timme hah. Ne men det fans typ ingen bra så jag bara tog en och den va ju bra. Och sen la jag väl mig vid kl halv tålv,tålv eller någonting. Ganska schill faktiskt.........
Men mindre schill va det på morgonen när man vaknade av att mobilden vibrerade på nattusbordet( kan inte stava till det) Man va ganska trött kunde sovit till 11 eller någonting. Men vi den tiden drog jag till hästapållen och red ut en sväng med Emma och Dollan. Vi red Holma och det va jätte soligt och fint. Och varmt som tusan kändes som om det va sommar ute för en liten stund. Men den kännslan försvann rätt fort sen när man ser all snö som ligger på marken som man hällst vill ska försvinna. Nu vill jag faktiskt ha sommar för det är så jävla kallt på morgonen när man går till skolan. Men jaja den kommer väl snart får vi hoppas. När jag kom hem så tog jag mig en snabb dusch och satte mig frammför tv sen och tittade på Broke knows best.....
Sen så typ åt jag lite och lämnade till baka filmen (lika bra att lämmna tillbaka den i tid en gång haha) Och sen tänkte jag att jag skulle göra läxan men jag satte mig vid datan istället och så tittade jag lite på vad jag tänkte beställa ifrån H&M kattalogen. Fan va mkt fint det finns! Här kommer det lite bilder på vad jag har hittat då...... Snart blir det Sol Sidan det får man inte glömma titta på.
Så jävla nygga är dom men jag kan inte gå i dom....
Jag tror att jag har fått någonslags väsk mani för jag vill bara ha hur måga väskor som hälls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar