Sidor

söndag 16 januari 2011

Söndag....

                                                Hejsan!
Idag så har jag varit hos hästarna och ridit lite. Det gick väl ganska bra.
När jag kom hem så åt jag lite pasta och gorgonsola sås typ, gjorde läxan och tittade på TV.
När jag hade gjort det fick jag värsta rycket och städade hela övervåningen. Ändrade lite på rummet med och det blev faktiskt rätt bra. Det känns som om jag har hunnit med super mycket i dag och kl är bara 7 liksom. Jätte skönt för nu ska jag måla naglarna och titta på sol sidan vid kl 20.00. Det va ju typ säsongs start i dag jö. Ja och i morgon är det ju skolan igen. Men det är tur att man har håltimme på måndagar. Fast det ska bli ganska roligt att gå till skolan för nu känns inte allting så himla jobbigt.  16 veckor och 8 dagar kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar