Sidor

söndag 23 januari 2011

Pontus Eva Pati Kullengård.........

Tjena mittbena..... Idag har det varit "lek" med Emma min älskade unge!!!!!
Skit kulit, vi tittade lite i H&M kattalogen (fasen va mycket fina saker det finns) Sen så tittade vi lite på Eclips. Och sen va det mat dags igentligen skulle vi lagat den men det skötte sig självt. Sen tog vi och lyftte rumpe stumpen och gick ut en sväng.... Och när man talar om trollen så blir man nästan påkörd. Vi va ju tvugna och titta lite hur den nyakillen bor hahah........ Och nu blev vi lite sugna på något gott så vi bakade en liten kaka den är snart klar... Men i morgon är det skolan och det känns faktist jätte bra att gå till skolan jag är jätte glad och längtar nästan tills i morgon (ne det kan man inte säga men det känns som om det kommer hända något roligt i morgon) Men vi ses nu ska jag hämta min lilla kaka <3333





Puss o kram






Kolla in Bästaväns och min nya blogg................. här <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar