Sidor

tisdag 18 januari 2011

Bara inte du.....

Tjabba!
Dagen:
Först va det skolan som vanligt. Matte ,Engelska, Religion och ETM. Och sen va det typ några från Fagrabeck skolan i vår matsal och hade tagit alla platser. Dom va typ där på studiebesök. Hahah dom hitade inte till Lammhults och dom kör ändå förbi hahah.Det
va väl en ganska tramsig dag kan man väl säga haha. Men i alla fall så va Bästavän å jag efter skolan vi gjorde våfflor(mums) och skulle gjort läxan men pallade inte he Kamilla hämtade oss vid 5 då va det dags för träning på hösa. Det gick jätte bra :) (Hoppning) Men nu ska jag lägga mig och läsa min bok som jag lånade av Linnsan den är skit bra asså. Så jag kan bara säga ska ni läsa en bok så läs: Bara inte du. Ha det bra ;)




Puss o Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar