Sidor

lördag 29 januari 2011

When love takes over.......

Hej igen. Nu har jag varit och ridit med Emmsen. Fan va dåligt det gick. Det blev bara skit av alltihopa, men sen i slutet så blev det bättre..... Lilla skrutt häst!!! Men nu har jag duschat och ätit en liten bulle (ahah) Och lyssnar på musik : Minnah Karlsson Always on my mind (jätte fin) Snart så ska jag gå till Time och låna en film tänkte jag, å gosa in mig i mitt täcke och bara slappa och ha det jätte skönt. Och så ska jag tänka på hur mycket jag älskar dig....... hahahah tror det blir The last song för den är så jävla bra och så himmla sorlig det kan jag behöva gråta ut lite menar jag.

Ne men vet ni vad att allting är så jävla jobbit nu förtiden, asså det blir så fel allting och sen så när man ska säga som det är så blir det inte bra..... Att vara kär är inte lätt. Det är roligt och mysigt på alla sätt och det är jätte trevligt att bli älskad för den man är och inte behöva vara någon annan.... Att man bara ser den man älskar och det finns inga bekymmer och inget är fel allt känns bara så himla rätt och man slipper tänka på massa annat för man tänker bara på den man älskar. Men just nu för min del så tänker jag på allt som man inte ska tänka på och det känns som allting blir fel och inget känns bra just nu jag vet inte vad jag ska göra. Men natti natti på er det löser nog sig.........

Tycker ni om den nya designen på bloggen förästen? ;* kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar