Sidor

lördag 8 januari 2011

Blööööt

Heejj!
Ja dagen har väl vari ganska lugn och blöööt!
Vaknade typ vid 10 skit skönt! Sen åkte jag och bästavän till hästa pollarna<3
Fan va det regnade asså man va skit blöt men aja,det gick bra i alla fall.
Sen när man kom hem så duschade man lite och satte sig vid tv:en och nu sitter jag här och har jätte tråkigt  lyssnar på musik och bara ruttnar för varje minut som går! Jag vill ha någontin att göra jag är helt nere jag vill vara lika glad som jag va innan jag vet inte om jag någonsin kommer bli lika dan som jag va förut efter detta jävla skiten som håller på jag dööööör (hör du det!)
Ja tror jag ska titta lite på film och bara slöa och tänka på den tiden så allting bara va jävligt bra!

 Puss o kram på er<3

 Nu är det 17 veckor och 6 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar