Sidor

torsdag 13 januari 2011

Love is not easy.......

Tjooo people.
I går va det unkan för hela slanten och så red jag.
Och i dag va det skolan och typ jätte tråkig skoldag men aja man får väl hoppas att det blir roligare
i morgon kanske. Men i dag efter skolan så red jag och Bästavän. Det gick jätte bra. Och
nu sitter jag här och gör matte läxan och ska göra Spanskan. Asså vi har Spanska förhör i morgon men
jag började öva på dom nu så undra verkligen hur det går i morgon hah.
Jag får väl ha en liten fusk lapp kanske. Nu ska jag försöka att få lite mat i magen och sen ska jag
väl skriva in Spanska glosorna i loggboken och sen blir det natti natti.



 Just nu så känns det inte som om det går så bra i kärleks livet men aja det blir väl bättre.
Och man kan inte skynda på någonting. Det kommer när det kommer. Och man får hoppas på det bästa.

Puss puss på er :*

Någon som ska te unkan i mogon????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar