Sidor

måndag 24 januari 2011

Jag vill ge dig mitt hjärta...

Hay. Nuäe det Måndag och jag sitter här och tittar på Top Model. Vem hejjar ni på då? Har varit och ridit oxå och det gick väl rätt bra :) Men skolan i dag va väl inte så bra som man hade tänkt sig den va väl inte tråkig men den va inte lika bra som den känndes som den skulle bli i går i alla fall men men................ Vi skulle haft gympan i dadg jag Emma o Ellie men typ CD spelaren va typ inlåst och det fanns ingen nyckel men vi skulle typ ha det någon annan gång. Det va väl ganska bra haha....... Ja och i morgon blir det träning efter skolan (hoppning tror jag) Men nu ska jag lägga mig och läsa min bok och kanske titta lite till på tv få se..... Natti natti ;)



Puss o Kram















Jag vill ge dig mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar