Sidor

lördag 22 januari 2011

Va bara tvungen hade inget att göra test.....

Är du singel? - juppDen lyckligaste tiden i ditt liv? - Jag vet inte riktigt ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jupp
Har du varit kär i någon? - såklart är det nu:)
Sover du hellre ensam eller med någon? - med någon såklart
Går du i skolan? -  ja jag går i skolan
Har du varit i skolan idag? - nopp

Hur mår du just nu ? - fin fint för Unkan i går va Awsoommmm<3 :P
Har du piercat dig ? - öronen och näsan kanske navlen snart;)
Vad är klockan nu? - 19:19

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- min blogg bdb och youtube
Är du kär just nu? - mmm det kan man säga<3333
Har du kysst någon idag? - inte i dah
Har du ett förhållande? - nej!
Är du romantisk? - det kan jag inte svar på fråga någon annan;P
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
- Näää,Är du svårflörtad? - vet inte men det tror  jag inte .....

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Emil Kullengår han som skulle kunna vara min bror just nu hah<3
Hur länge höll det? - ett år XD
Har du nångång slagit någon du tyckt om? -  jadå XD

Har du varit tillsammans med två samtidigt? neppp

Är du en bra pojk/flickvän? - ingen aning
Vem låg du senast bredvid (av det m könet)- Marcus tror jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - det är väl lite olika :P
Vännskap eller kärlek? - Bådeoch <3

Gillar du någon nu?- jaa, fan!
Vem krama du senast?- typ Emma+en till haha typ men jag vet inte om det va en kram men aja
Har du någonsin rökt?- Nä!!!
När rökte du senast?-  ingen gång
Tycker du dom här frågorna är jobbiga?- som fan,

Har du varit ärlig?-  jaaaa sol klart det har jag



älska du den du är i förhållande?- Om jag hade varit ihop med någon så hade jag väl det antar jag haa <3



Jag va bara tvunngen att lägga in detta ahha hade inget att göra tråkigt som fan är det men skit samma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar