Sidor

lördag 22 januari 2011

Jag vet vem jag är när jag är hos dig.....

Hola amigos! Nu har Emmsen o jag varit ute i skogen o ridit lite gick ganska bra.
Vi såg världens sötaste kallv den va jätte jätte liten och jätte jätte lurvig. Super duper sööööt. Nu har jag gjort läxorna (det är ju skandal att man ska behöva göra dom på en lörgad men ibland måsste man ju) sen har jag precis ätit varma mackor och nu lyssnar jag på musik o har tittat på min Emmas, Hannas o Johannas musik video vi gjorde i skolan den blev fan skit bra. Jag funderar på om jag ska hyra en film elr om jag ska kolla om det är någon bra film på tv elr kolla om jag har någon bra film här hemma men det kan man väl leta ijhäl sig efter för jag har typ ingen bra ahahah. Men jaja. Man hittar väl alltid någonting man kan titta på.






Jag kommer inte kunna sova i natt för jag kommer ligga och tänka på dig....................



Puss o Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar