Sidor

fredag 21 januari 2011

Jag vill känna dina läppar mot mina dina armar runt min midja och dina andetag mot min hals....

Fan va allting är jobbigt.... Man ska vara kär man ska va i skolan man ska hinna med kompisar och man ska hinna må bra oxå. Men nej det är inget som funkar i min värld här mår man bara dåligt hela tiden. Jag vill att det ska va dina läppar mot mina dina armar runt min midja. Jag vill känna dina andetag mot min hals och jag vill veta att du är min och att du älskar mig. Jag trode det va en drömm men när jag insåg att det inte va det undrade jag vad jag hade gjort dig. Mina ögon tårades och jag började tänka på om mitt val jag gjort va rätt. Jag har insett nu att det kanske inte va det allra bästa jag gjort men gjort är gjort och det går säkerligen inte att ändra på. Jag vet inte hur jag ska göra för jag kan inte tveka igen och jag vill inte såra mer.........



Unkan i kväll med Bästavän:*<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar