Sidor

lördag 29 januari 2011

Att älska är att vara sårbar...

Hallojj! Igår va det skapande skola från 18-21. Vi i 7:an typ hade bakat och lite så så vi stod i cafét.
Vi fick in ganska mkt pengar tror jag. Det va ganska kul igår faktist elr jag skrattade hela tiden så jag hade inte så tråkigt och man hörde säkert mig hela tiden (som man alltid gör) Ja jag hann inte titta så mkt på vad 8:orna och 9:orna hade gjort men lite hann jag se. Jag Moa L och Linn skulle intervjua några vuxa där typ ganska pinsamt haha:) men men...... när jag kom hem så tittade jag lite på Lets Dance. Fan att han Ranelid inte åkte ut han suger ju fettttttttttt!!!!
Fan jag va tvungen att stiga upp kl 8 i dag för Emma o jag skulle vara på ridskolan och hjälpa till med Hästis kl 9(verkligen jätte kuligt) det va jätte segt.... när jag kom hem så åt jag lite frukost.
Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och har gjort engelska läxan lite. Jag skulle börjat med Religionen med men den va för svår så jag vet inte hur jag ska göra!!! (fasen vi har den på Måndag) men jaja det går väl bra får vi hoppas men snart så kommer morfar så ska vi typ äta lite och sen så åker Emma och jag till hästapållarna..... Emmis o jag skulle typ åkt till Hanaslöv i dag men vi kom på att det inte va föräns V.6 vi skulle dit med skolan så vi behöver inte åka föräns nästa lördag. (öva lite Emma skulle lära mig att åka snowboard ahha för jag åker skiddor så fult)
Hallå jag vill ha en ny skidjagcka för min gamla är så ful jag vill ha en svart...... med rosa dragskedjor på den är skit fin. Men jag kommer inte få det för mammsen så jag kommmer väl få åka med min fula och skämmas ihjäl (ne så ful är den inte men den är sönder på sidan och det är inte fint) fast jag kan ju ta mammas vita ja det kan jag göra fasenva bäst jag är ahha...... wohooo


Asså idag måste jag läsa lite i Linns braiga bok för den ska vara utläst fredag V.7 och jag har inte läst halva än och det är 300 sidor typ men det går nog fort för den är skit bra. Och nu är det inte länge tills vi åker till Stocholm det är V.6 på fredagen och vi åker typ kl halv 7 och det tar 5 timmar dit med buss sa Magnus. (Ganska jobbigt) och jag kan inte sova på bussen och så måste jag ta typ åksjuke tablett/tuggumi för annas spyra jag typ(ne det göra jag inte men  gjorde det när jag va 6 år vågar inte åka buss långt utan det då ahha) lite fjompigt menmen sån är jag. Och sen kan jag ju säga att min lilla jävla HTC mobil har dampat igen och gåttsönder helt och hållet nu så jag har typ pappas gamla Sony Ericsson verkligen jätte fin är den men den får duga tills jag har fått en ny. Jag ska fan be att få pengarna tillbaka för jag ska köpa en ny......... jävla bajs mobil!
Jo sen har jag ju glömmt att skriva hur länge det är kvar tills vi åker till Barcelona jag har inte pallat räna men nu är det typ 14 veckor och 3 dagar om det kan stämma ne jag vet inte ahha. Men i kväll blir det film för min del tror jag ;)

Puss o kram på er ;*


Här kommer veckans lilla va det nu heter " Att älska är att vara sårbar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar