Sidor

torsdag 6 januari 2011

Torsdag

Hej på er!
 Idag är jag helt vimsig tror jag har hafft lov lite länge vet inte vilken dag det är längre (hahah) Men så mycket vet jag att det är Torsdag idag för min älskade brossa Emil sa det te miii<3
Idag har jag vatt i stallet och mockat lite. Och i går så va jag med min älskade Bästavän!!!<3
Vi satt vi datan och kollade på hundar och sen åt vi chipslåda(svingött)
Och nu ska jag te kusinerna och beställa resa till Barcelona i Maj<3 Bästavän ska med så klart henne klarar man sig inte utan! Asså (måste säga det) men jag blir tokig snart att man inte kan sluta med att vräka ur sig dumma saker till andra, att man inte fattar att man blir ledsen, och sen säga att man gjör det i försvar(röf helvete) !!!! Då har man riktigt allvarliga problem när man vet att man har gjort allting själv åå jag blir så arg!!
Min sööta häst på bilden<3

 
Puss på er :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar