Sidor

lördag 22 januari 2011

Beauteful Disaster

Sitter här och har städat rummet och är väldigt glad över att jag orkade göra det!
Igår så va det ju skolan som vanligt kommer knappast ihåg va vi gjorde men vi typ skrattade väl som vanligt. Men vi hade typ gympa med han den dära vikarien och jag pallade inte va med så jag sa att jag hade glömmt kläderna så Emma och jag skulle typ gå en runda men den blev inte så värst lång men aja. Efter skolan så va det hästa dags Stini va jätte fin i går gick jätte bra. Sen gick Emmis o jag till Unkan. Föst typ satt Emma, Emma , Ellie och jag i soffan och retade Pontus Kullengård lite och sen så skrev i upp oss på kareoke(vet inte hur man stavar till det) fasen va vi sjöng asså ahah(jätte fint va det kan man verkligen säga) sen så typ kollade vi på när några spelade spel och sen sjöng vi lite till. När vi hade sjungt så vi va helt hesa satte vi oss och kollade när några spelade hockey spel(stavas väl typ så kanske) och så lekte Emma o jag o Ellie med dom dära gubbarna och sa att alla va typ bögar och att dom hade 4 kant och lite så skit kulit va det. Sen typ tittade vi i skolkattalogerna och skulle se om vi hittade Ola men han fanns inte i en ända. Men vi hittade en massa andra roliga menniskor i stället hahah. Fan va kulit det va. Och Bästavän och jag är verkligen bäst asså.......... Puss på dig. Igår va det verkligen roligt på Unkan. Sen va de hemmdags vid 11. Fasen va lycklig jag va när  jag kom hem.......... Shoooowwww!!!!        Jag vill bara säga att det är inte mitt fel att jag och Emma har så jävla roligt. Vi får väl ha det om vi vill?????


Sen vid 3 blir det hästarna med Emma o Annie<3


Ge mig sommar!!!!
Puss o Kram.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar