Sidor

tisdag 8 mars 2011

You were all now you are nothing...

Har haft det så jävla tråkigt i skolan  idag inte för att det brukar vara så himlla roligt men ändå. Jesper tyckte i alla fall att jag va som vanligt i dag. Ja va inte så nere idag och det va ju posetivt för jag tycker att jag har varit lite nere nu ett tag. Inte för att jag vet varför, eller jo det gör jag men..... Hade Fysik prov i dag och det gick bajs dåligt. Men däremot så fick man ju MVG på spanskan!!! Hejja mej. Jag bara älskar att det är Tisdag i dag för då är det onsdag i morgon och då går det snabt till helgen och då ska jag mysa skiten ur er alla.... Någon som ska té´Unkan i morgon eller? I så fall kan man ju säga det....
Efter skolan så gick jag Emma Ellie Linn Emma Hanna och Lotta till Fiket och fikade lite för det är ju Semeldagen i dag eller va fan det heter. Mmmm då så kom Hampe och Linus dit med och då snackade vi lite med dom oxå. Ämnet sex kom ju upp ett antal gånger kan man väl säga hahah. Ja kul hade vi i alla fall. Sen så typ tryckte Emma på Ellies mage så hon skrek lite och då kom en jävla fucking gubbe fram och bara: Va är det frågan om??    Man bara va fan du behöver väl inte lägga dig i vi pratar väl inite med dig? Och vill vi  ha sex med dig så säger vi väl till hehe. Ne men ahah. Kommer inte kunna sluta tänka på att vi gav Kamilla hennes present i går  hon fick ett par ljus blå trosor där det stod Pizzagubben,Jodge och Kamilla(L)Jodge och sen Vesuvio haha. Hon blev jätte "GLAD" Så snart ska jag åka med lilla Kamillsan till Hösa ska fråga om hon ha dom på sig.
Om ni har lust att veta så sitter jag i min lilla svarta stol framför datan lyssnar på musik och ja som ni fattar bloggar jag ju just nu. Satte nyss på mig mina underbart sköna röda mjukisbyxor. Och så tänker jag på hur det är att vara ensam och hur det är att ha någon. Asså har man någon kan det kännas fel på ett sett och har man inte någon så är det fel. Men jag tror att jag kommit på varför det känns på det lilla viset. Jo för om man har någon man tro man tycker om så blir det ju fel om man ska lossas, å då blir det ju jobbigt om man ska träffas och allt blir bara så himla pinsamt. Men har man hittat den rätta så tror jag bara att det faller på plats lixom den dära pusselbiten som fattades innan kommer på plats, så då blir det nog inte pinsamt och det känns bara så himla bra då. Så tror jag men va vet jag. Men den som vet det bäst är ju vi själva..... Men ni får ha en fortsatt bra tisdag kväll så ses vi hörrni. Unkan i morgon då snälla ;)))) När jag kommer hem ska jag göra min Samhällskunskaps läxa och titta på OTH fatta najs....

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all

You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you


You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved
me
I'm everything I am
Because you loved me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar