Sidor

söndag 6 mars 2011

120 bred säng, ett varmt täcke och mys kan det bli bättre???

Yeay hade en jävligt mysig kväll i går asså. Först så kom Emma hit och vi tittade på OTH en liten stund jätte musikgt. Sen så grillade pappa UTE haha.Min familj är lite konstig i bland haha. Men man fick verkligen en sommrig kännsla. Och det va jätte mummsigt. Ja och sen gick Emmsen hem det va ju inte så roligt men hon skulle tävla i dag så. Lycka till en stor bamse kram från mig till dig......
Så jag satte mig i min underbart skön fatboy och tittade på film "Allt en tjej vill ha" den va skit bra och rolig och sorjlig ni vet ja gillar sorjliga filmer. Ja hann faktist med att titta på en till "Bridget Jones dag-bok" Den är oxå jätte bra. Fasen jag hann med 3 filmer för jag tittade på"A lot like love" med. Den är lite cp den filmen men bra. Så här är ju 3 skit bra film tipps ju. Jag va inte ett dugg trött i går så jag ville inte¨lägga mig i min säng så jag satt uppe och tittade på sol sidan med ett tag till typ ett elr va det va. Sen kännde jag att ja va lixom tvungen att lägga mig i sängen. Men jag messade med Äkta vara hela natten till halv 3 då han olyckligtvis sommnade ;((( Så jag fick underhålla mig själv inte för att det blev någon vidare underhållning men när jag låg där i mörkret och tittade upp i taket så tänkte jag på va detta kan betyda, Man kan ju alltid hoppas på någonting bra!!  sen somnade jag vid 3 snåret sen ;)))Ja och sen så vaknaded jag vid halv 9 och gjorde mig i ordning sen åkte jag till hästa pollen och myste med henne. Och just då fick jag ett sms av Äkta vara<3 då sa han att han låg i sing mjuka 120 säng och myste under sitt varma täcke snacka om att jag ville gå dit och mysa ner mig med honom...... Hahah.
När jag kom hem tog jag mig en varm dusch och sen tog jag å satte på lite musik och fönade å plattaede håret och sminkade mig. Är hemma själv i dag för mammasen jobbar och pappsen och brossan är på fotbolls cupp. Så jag får väl mysa med mig själv i dag anntar jag om inte Äta vara vill komma vill säg ahah.<333
Ne skämmt å sidor måste skriva klart samhällskunskapen och religionen på datan kan ju passa på nu när ingen stör. Så har jag det gjort så kan jag gosaa ner mig i Fatboyen sen och titta på tv å äta en kaka kanske...
Asså jag ska försöka lägga över alla bilder på ett USB idag med om jag hinner i allt mysande jag har här hemma.. Fasen va skönt det är att vara hemma själv.
Lyssna på musik chilla, redigera lite bilder, vara hämligt kär,mysa och bara vänta på allt som kan komma.
When love takes over ja sug på den ni.......
Ska äta lite nu så bye bye..... Puss o kram
P.S unkan va sjukt roligt i Fredags jag hade så jävla roligt och alla andra med tror jag. Men jag va skit trött så jag flammsade hela jävla tiden och alla trodde nog ja va full eller drågad eller någonting åt det hållet haha och polisen va där tur dom inte såg mig för då hade jag säkert fått blåsa alkohål test elr va fan det heter ahha. Kram på er D.S


DU ÄKTA VARA <3 Love ahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar