Sidor

lördag 26 mars 2011

I belive in you...

Fredag va det igår och jag fick äntligen träffa min älskade Emma som varit alldeles förlänge i fjällen började nästa gråta hah.... Men vi gick till Unkan vid 8 i alla fall då va det fullt ös eller nja men det va rockkarusellen och det va väl najs... men sen när alla "rockare" hade åkte hem va det typ jätte slappt det va inget roligt man kände sig lite surig hahah men i alla fall när jag,Emma å Emma gick hem fick jag verkligen lust att bara sticka och ha kul någonstans för det är så otroligt tråkigt hemma. Gick åla mig typ direkt när jag kom hem för ja var så himla uttråkad och ville bara somna och typ aldrig mera vakna... Men jag vaknade idag på morgonen vid kanske 9 så gick jag ner och gissa vad som stod på bordet jo frallor snacka om att jag blev glad då för frallor på en lördag morgon är ju jääätte mysigt! Så jag åt och va jätte nöjd sen så kom Emma och Inoca och hämtade mig så åkte vi till hästarna mockade och kållade när Emma och Julle tränade... Så lycka till i morgon när ni ska tävla (L)   Men shitt ennu en lördag och jag vet inte vad jag ska hitta på eller jo till viss del, jag ska köpa godis och titta på film men jag vill ha någon att titta på filmen med och jag vill mysa med någon NU!!!
Men nästa lördag blir det Emma och jag som ska ha hela huset för oss själva och det blir ju mysigt värre (L) ne men nu ska jag sitta här lite till och sen måste jag väl städa för det va ju så himla viktigt enligt pappa....................... :@@@



P.s vi hade ju Historia prov i går med och det va fett svårt eller ne det va de inte men asså de såna frågor man inte skulle kunna som va med på provet jäkla Inga-Karin :@@@
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar