Sidor

fredag 11 mars 2011

Lämmna mig inte såhär....

Äntligen när skolan över. Det harvarit helt jätte konstigt i dag för jag kommer inte ihåg va vi har gjort det har gått så fort och det är ju jätte posetivt. Men det som va roligast i dag va väl nu innan vi skulle gå hem när vi skörde lite ruggby i Linns skåp med Emma och Linus. Haha detta kan misstolkas men men inte så jag menade. Va tvungen att hämta Isac efter skolan i dag och det va ju förståss lite jobbigt för han går 1000 meter efter så man måste vänta hela jäkla tiden och det snöade ju inte lite när vi gick hem så lite små sur på han för det nu. Men det va i alla fall skönt att komma in så jag tog mig en macka nyss och satte mig vid tv: n men det va inget skojj så tog datan och nu tog jag mig ett popcorn men det dumma är att man kan inte bara ta en för då måste man ta mera. Så jag sitter här och proppar i mig popcorn haha. Ska snart åka till hästen med Emma hon ska få nytt bandage i dag den lilla stackaren. Men Emma och jag ska till Unkan sen så det blir ju mysig. Och sen tänkte vi sova över med och titta på OTH hela natten och det är ju ännu mysigare för va med MIN lilla Emma är det bästa som finns i hela världen. Ne ska dra nu tänkte ta lit kort på mig och Emmsen så jag kan lägga ut lite nya bilder hah...... <3333



När man tittar ut genom fönstret och ser all snö och man tänker på att alla har någon att hålla om i denna kylan och denna storm. Men när man sitter här helt frusen och tänker att man inte ha någon så blir man lite ledsen. Men sen kom jag att tänka på att jag har ju dig och det lyste upp hela min dag. Tack för att du finns<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar