Sidor

lördag 12 mars 2011

"Fly inte från dina problem dom kommer ifatt dig en vacker dag"

Hade världens mysigaste kväll igår. Skolan va väl inte så rolig men ja den gick fort. Åkte till hästen vid halv 4 tiden mockade och gav henne medicinen och sen åkte jag hem. Åkte till baka vid halv 7 och bytte bandage på henne. Så nu har hon ett rosa hah gulligt. Beställde pizza i bilen hem så när jag kom hem slängde jag i mig en 10cm bit pizza och sen gjorde jag mig iordning och så stack jag till Unkan. När jag gick dit så stannade jag på Time och köpte tugummi och då kom det västa utlänningarna med en grönt skit äcklig bil och bara: Du ska åka med?
Och jag typ bara sprang där ifrån snacka om äckliga!!! Men när jag såg att Emma, Linn och Linus kom kände jag mig tryggare. Men hallå det va så dåligt för Linn och Emma gömde sig bakom en snödriva och Linus hade tagit på sig Emmas svarta chal och satt den runt huvudet och skrämde mig men det dåliga va att jag såg att det va Linus men jag blev rädd ändå haha. Ja vi gick upp mot Unkan men så kom vi på att Emma och jag skulle sova över och vi skulle vara uppe hela natten och titta på OHT så vi behövde en skiva till, så vi gick hem till Linnsan och hämtade den. Och på vägen när vi gick dit så skrattade vi så vi höll på att kissa ner oss eller i alla fall jag höll på att göra det. När vi kom hem till Linn så ringde Joel och frågade Linus om han kom men han bara: Ne jag K.... ahah
Ja så vi tittade lite på Linns rum och på Moas hamster jätte sööt. Sen gick vitillbaka till Unkan och det va ju inte jätte roligt men har man inte roligt så får man se till så att det blir roligt. Ja så vi satte oss på bordet vid toaletterna låter ju inte jätte mysigt men vi hade svin roligt faktiskt. Man kunde nästan tro att Emma och Linus va ett litet par nä bara skojjar men söötnowsar ahha skojigt!!! Men sen skulle Linus gå hem med Joel Moa och Emma och titta på film men då sa vi att han inte fick det så han stannade annars hade vi haft det jätte tråkigt. Efter en liten stund kom Ayhan och snackade lite inte för att han sa så mycket men ändå. Ja sen kom Johan och slog sig ner där på en stol. Och gensat blev det ett fasligt prat om Gurka och ja allt sånt ni fattar haha. Mysigt värre va det......
Mmmm sen va det dags att gå hem så Emma och jag gick ut och då kom Linus och Lotta och skulle gå med oss hem så Linus och Emma gick där fram och pratade och jag gick där bak med Lotta hahah. Ne men sen så gick dom två hem till sig för vi gick bara med dom en liten bit. Och när Emma och jag gick hem så kunde man nog tro att vi va helt fulla för vi skrattade så vi vinglade över hela vägen och dom som gick bakom typ trodde nog vi va dumma i huvudet för jag stannade och typ nästan kissade ner mig igen ahha( jag kissade inte ner mig hahah)  Ja när vi kom hem så skrattade vi och så skulle vi går ner i källaren och titta på OTH och bädda där vi skulle sova men då va Emmas pappa och hans kompis där ´så vi fick köra ut dom först haha. Ja sen tittade vi på OTH en litenstund eller till klockan 12 för då kom jag på att jag skulle mäta min säng för lilla Johan skyter om att hans säng är 120 men då skrev jag att min va 2 meter bred ahha. Sug på den du!!! Ja sen messade jag lite med honom och Linus och sen kom vi på att Tom va på fäst så vi ringde honom men han svarade inte haah. Så vi ringde till Linus istället och pratade med honom i typ en halvtimme fösta gången sen ringde vi till Tom igen men han svarade inte så vi ringde Linus igen och pratade med honom i 40 minuter och då var klockan lixom halv 3 så vi pratade med honom till halv 4 typ.Vi hade jätte mkt roligt att prata om haha skit roligt va det. Sen fortsatte vi att titta på OTH till halv 5 då vi kände att vi va typ tvungna att lägga oss . Men jag måste bara säga att när vi pratade med Linus så gick vi upp och skulle göra med Cola i sodastreemen och alla sov förutom vi för klockan va 4 så Emma hällde i vatten i den och sen så tryckte hon på knappen och först läte det inte så mycket men sen fasen va det lät och fan va vi skrattade och Linus bara: Va fan håller ni på med fiser ni hahaha OMG va roligt. Ne men sen s¨å när vi lagt oss pratade vi till 5 och gick på toa stup i kvarten för vi hade druckit så mycket. Och vi vaknade vid 10 skönt skön men då ringde mamma och sa att jag skulle åka in och ta pass tills vi åker till Barcelona så vid 12 åkte vi dit och gissa vem jag såg då på buss stationen utanför jo Tompittahah. Ja sen åkte jag till hästen och nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att vi ska äta för Farmor och Bosse ska koma och äta här snart. Men sen ska jag väl mysa ner mig och titta på film och äta godis och tänka på hur otroligt snygg DU är!!!! Och att jag inte kan sluta tänka på dig. Ja men vi ses ha det bra puss o kram förresten va skönt att det inte är någon skola på Måndag ;)))

" Man väljer alltid fel hur man än gör"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar