Sidor

söndag 27 mars 2011

I let you go...

Barnkalas eller va man ska kalla det va jag på idag ahha. Ja Isac hade ett litet kalas i Gympasalen och det va jätte tråkigt önskade att jag inte hade följt med men jag fick ju en glass så då blev det lite roligare. Men det va inte så länge så ja...
I går kväll så gosade jag ner mig i min puff och satt där och tittade på film övertalade pappa att jag skulle få hyra en film på Ica så jag hyrde Harry Potter och Halvblodsprinsen den va väl bra men jag trodde att det va den filmen jag hade sett på bio och den va jätte bra så jag blev lite besviken när det inte va den men ja det funkade ändå. Och jag glömde ställa om klockan igårkväll med så jag trodde klockan va halv 9 så jag tog det jätte lungt men sen blev det lite strässigt haha. Ne nu när jag har gjort klart Religion läxan och Engelskan så ska jag gå ner och spela Monipol med brossan tror jag så Puss o Kram på er alla <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar