Sidor

måndag 7 mars 2011

100:ade inlägget...

Ja nu är detta mitt 100: ade inlägg ahha. Mysigt ne vafan varför skriver jag mysigt? Jo det vet jag för jag har fått det jävla ordet på hjärnan som inte betyder ett jävla piss.... Jag blir så arg bara för att man smsar och skickar en ;) så betyder det att man är helt förälskad och man vill vara ihop med den personen eller? Jag känner ju för fan knappt denna personen så hur ska jag kunna vara kär, alla ni som säger att jag är det? Förklara det för mig. Det är väl en sak om man tycker om en person som kompis och man kanske tycker att den är mysig så... ja nu tänker jag inte på det sättet men ja ni kanske fattar. Men då har jag ju i alla fall inte sagt att jag är KÄR!!! Ellerhur?  Så lixom skit i det.... Jag kan säga till om jag är kär jag lovar.. Men säg ingenting ni inte vet. Men om ni tycker detta är så jävla roligt så visst för mig men...

Skolan i dag va väl ganska okey.... Det är ju inte speciellt roligt att vara i skolan kan man ju säga men aja fick reda på att Ellie och Ayhan va ihop ett stort GRATTIS till dom ;))) <333 Och sen hade vi gympa och det va väl med ganska roligt. Va har vi gjort mer Religion med Inga Karin och sen typ Engelska och Samhäll med lilla Kennerth. Ska åka till min hästa polle nu ska ge Kamilla hennes present nu som Emma och jag fixat hah berättar sen va det är. Så vi hörs sen ska berätta en liten sak då kankse...... ;))) Hejsavejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar