Sidor

lördag 19 mars 2011

Whe it´s over it´s over...

Har suttit och tittat på gamla kort nu, man fick sig verkligen ett gott skratt haha. Asså schit va liten man va kan knappast tro att man varit så liten men men alla har vi ju varit små en gång. Det blev hästen ganska tidigt i dag vaknade typ vid kvart i 9:o och det va ju inte roligt hade kunnat sova till 11 halv 12 det hade suttit fint denna lördag morgon. Men när vi kom dit så mockade jag lite och pappa satte upp grindar till Stina för hon fick gå ut i dag och det uppskattade hon kan man väl säga hon farrunt som en liten "kuttapärcka" där i "korridoren". Men tog ut all halm i hennes box i dag och det tog typ en halvtimme fasen va jobbigt det va.
Sen grillade vi lite korv och sen satte vi oss i bilen och åkte hem. I går så va det vernissage på Svenssons vi visade våran pall där det gick väl bra Linn och Jesper pratade. Men det va lite långtråkigt så jag sket i att och firade farmor för hon fyller 65 på Fredag så vi firade henne i går. Först så va vi på Svenssons sen så gick vi till värdshuset och åt och det va ju klart trevligt. Men jag blev plågad av Tim och Pontus helatiden typ ahah. Ne så farligt va det inte. Tänkte va lite nyttig i går så jag tig en räcksallad med vitlökssås men jag åt bara räkorna och lite sallad haha. Sen så tog jag Isacs pommes och lite utav Pontus mos "). När vi ätit klart efterätten så kom Emma Hanna och Ellie så gick vi till Unkan och det va väl roligt vi spelade "Med andra ord" Emma å jag vann mot Ellie och Linus hah. Sen så typ blev det jätte tråkigt. Men vi stannade till 11 så åkte vi med Giggan hem sen. Jag va inte ett dugg trött i går så jag log nog och tänkte i min underbara säng i kanske en timme, jag vred å vände på mig hela tiden.......... men tillslut somnade jag :))
Ne asså tillbaka till verkligheten nu det är lördag och jag vet inte va jag ska göra för Emma och Hanna åkte till fjällen nu på morgonen. Så jag får väl sitta här hemma titta på OTH hyra en film köpa godis och tycka synd om mig själv kanske. För något mys lär det inte blir...

Ha en trevlig lörda kväll alla underbara<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar