Sidor

måndag 7 mars 2011

Jag har bara frågor, inga svar....

You appeared just like a dream to me.....
Lyssnar på musik och deppar som fasen mår inte bra just nu. Vill bara dra täcket över huvudet och sen ligga där och inte vakna mera... Vill inte gå till skolan, vill inte gå ut, har inte lust med någonting just nu va gör man då? Jag som alltid har det så jävla bra och så himla roligt ingenting brukar vara så himla jobbigt för mig.Allt är bara förstört jag kommer dö snart. Ska mysa ner mig i min mjuka säng och titta på One tree hill, gråta så mina ögon blir röda,tänka på dig, mysa med mina kuddar och sen lägga mig. Tänk dig att det du drömt om så länge inte kommer gå att nå upp till... Va skulle du gjort då?
Om dina drömmar bara krossades så där helt plötsligt?
Om du misslyckades med allt?
Varför har alla andra det så lätt och inte jag?
Tänk på detta och skriv om ni har svaren.....
 Natti natti mina älskade sötnosar ;)))


Jag har bara en massa frågor men inga svar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar