Sidor

tisdag 29 mars 2011

Rumpaaa ;D

Ja fixade lite med bloggen nu då vet inte om jag blev så nöjd men jaja det får vara så här nu pallar inte fixa till det. Lyssnar på pump it up och den sätter sig verkligen på hjärnan.. Har ju varit i skolan va så jävla trött idag så jag trodde jag skulle somna vilken munit som hellst. Men jag tog mig igenom dagen så när Emma och jag kom hem så tittade vi på hennes kamera och då hittade vi några väldigt fina rumpor.. Hahahah snygg rumpor ni har killar ^^ Ja men i alla fall vi trodde det skulle vara mkt verre men det va bara några väldigt sööta små rumpor. Vi gjorde lite vofflor som blev missbildade sen åkte vi till stallet och nu har jag ätit Tacos lite så men pappa kom väl inte på någonting annat men gott va det i alla fall. Så nu ska jag snart titta på oth när jag skrivit klart här kyss o kram<3

Längtar så himla mkt till helgen för då ska dutty vara här ;D Det gillas<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar