Sidor

söndag 6 mars 2011

Jag som trodde allt va så jävla bra......

Ja just när allt känndes så jävla bra och det känndes som om jag hade dig vid min sida och det va du å jag mot världen. Allt va helt perfect det känndes som om allt hade vänt min ensamhet skulle tas bort och kärlek skulle komma fram. Varför så här nu då? Varför blev det så här?
När jag tycker om någon så blir det bara fel varför finns det någon annan? Jag vill ju ha dig för mig själv ju..
Vad gör man om man är helt besatt av någon och man kan inte sluta tänka på denna personen, man bara tänker och tänker och man skriver allt mer för att den ska förstå att man gillar den? Ska man bara vänta och se om den gillar en tillbaka? Jag intalde mig själv om att dettta kommer gå jätte bra det kommer att gå fint... men när det visar sig att det finns någon annan oxå som man måste strida med va gör man då? Om man är helt inne i en person och allt bara går från att vara jätte bra till att det kommer ett stup känns inte så jävla bra...... Detta är jätte jobbigt va ska jag ta mig till????? Kan inte någon svara på mina frågor och bara hjälpa mig???   



P:S det är inte någon jag skrivit om innan....<3333



Jag är helt besatt av dig fatta det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar