Sidor

torsdag 31 mars 2011

Jag ska finna vägen eller skapa den..

Hej nu sitter jag och har mentorsråd och det är ju inte jätte roligt så jag får väl underhålla mig med någonting annat. Och jah glömmde min gympapåse idag så jag slipper kanske vara med på gympan jippi haha. Men mamma kommer säkert komma med den till skolan :( Men skitsamma....   Fick rida igår och det va jätte roligt och det gick jätte bra!! ;)<3 Så idag ska jag rida och så ska jag titta på oth med och så ska jag längta tills i morgon för då ska Emma och jag gå till Unkan sen ska vi hem till mig så ska vi ha oth kväll och mysa med godis framför tv:n. Och sen lördag och söndag vet jag inte vad vi ska hitta på men det tar vi väl då elr jo på lördag så är det bara jag och Emma hemma så det blir ju roligt vi ska väl laga god mat och titta på film ;))
Ne måste dra nu puss o kram<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar